Konstig dröm

Lovisa, du skrev ju häromdagen att du drömde att du fick en bäbis - Jag gjorde med det inatt!
Det var jätte konstigt. Jag födde mitt på ett bord utomhus, det gick jätte lätt. Ungen flög rätt ut kan man säga. Det var en pojk! När jag såg honom var det den sötaste lilla bäbis jag sett. Kan liksom inte beskriva hur söt han var, men söt var han.
Det stod massa runt det här bordet när jag födde, kommer inte ihåg vilka det var. "Oj, det där gjorde ju inte alls ont" sa jag. Sen sprang jag till ica och letade kläder till bäbis i panik eftersom jag inte hade några till han... Hittade massa vanliga typ batmantröjor, men kom på att jag ville ha en liten äldre stil på bäbisen då jag inte tyckte om typ batmankläder (HAHA det måste jag fått från dig Lovisa....!!) Jag bar han där inne på ica, men tappade hela tiden greppet om huvudet, så det bara far åt olika håll. Helt plötsligt blev bäbisen jätte krullhårig, typ som Magnus Uggla.. Resten av drömmen var som ett tvspel som jag blev jagad i. Jag sprang upp och ned och bakom kullen som var på vimarskolan. Jätte konstigt!
Vad säger denna dröm egentligen?

min Mac tar bort alla styckeindelningar...störande...
2012-02-08 @ 00:18:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lollis

HAHAHAHAHA, så roligt! Tur att du skippade batman-tröjorna!

Jag födde också jätte lätt i vår hall här hemma i huskvarna... Okej, nu försöker vi tyda den:

Eftersom du trodde att förlossningen skulle vara svår och den var lätt så tror jag att du precis överträffat dig själv, något du hade förväntat dig skulle vara svårt som du klarade av.

Att du inte hade kläder till honom är för att du känner att du inte är helt förberedd inför någonting i ditt liv.

Att du tappade hans huvud är för att du är rädd för att fela i dina nya uppgifter som du har.

Att du blev jagad tyder på att du har sådan stress i ditt liv.

Så tror jag det är :D haha

2012-02-08 @ 19:03:39
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback