Lilla älskling

Det gör ont i hela min kropp. Min älskade bäbis är på djursjukhuset. Igår kväll fick vi åka med honom till läckeby. På morgonen bajsade han löst. Det var även blod i avföringen. Han vart bara segare och segare så vi åkte i en hejdundrans fart dit. Jag tjöt och va hysterisk. usch.
Han fick lega över natten eftersom han behövde dropp. Ingen feber hade han men idag fick han lite socker i droppet.
Han kan ha en kronisk sjukdom. Ungefär som diabetes. Det har tydligen med kalium och natrium och göra. Förhoppningsvis är det inte det. Om det skulle va det så finns det toppen medicin till det . Det kan även ha med avmaskingen och göra med. Så hur som helst så får jag hem min lilla kille snart. han är icke döende som man hetsar upp sig för.

Lille snutten. Imorgon eller ikväll ringer vetirenären. Han ska ligga en natt till för att ta ett till blodprov.


Så liten. ♥
2011-09-01 @ 13:45:25 BARNEY Permalink


Kommentarer
Postat av: Kärv

Hejja Barney! Det kommer bli så bra för snuttisen!!!! Puss och kram hela dan!

2011-09-01 @ 16:27:52
URL: http://nathalielennartson.blogspot.com
Postat av: Favoritmoster Eva

Era stackare, men allt kommer bli bra ska du se, tanke till er

2011-09-02 @ 17:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback