klapp

Hej vänner.
Jag bara slappar och slappar. Det har varit en sjukt deprimerad dag idag faktikst. Iaf delar av dagen. Hoppas på en bättre dag imorgon.. Det ska jag se till..! Planeringen imorgon är att ta en långpromme med Barre. Det är så kul när vi kan öka på lite nu när han är lite äldre. Min lilla Barreman...:) Ska även träna med Maria på förmiddagen. Sen har jag hela dagen till att måla.. Harmoniskt och galet spännande. Provar ju en helt ny grej nästan. Ska försöka lägga upp lite emellanåt för skojs skull.
Vad hände med mitt fotande? Har inte hållt i min kamera på jag vet inte hur länge. Jag som skulle köpa ny kamera och grejer.. Inspiration behöver jag..
Ha en bra helg nu.
Kärlek och allt såntdär ♥
den här bilden kommer jag använda lite till tavlan.
Vill inte ha ett självporträtt av mig själv på väggen, men tavlan ska ändå vara jag på ett sätt. inte jag synligt för er, men för mig :)
Jag är så dålig på rubriker, så nu frågade jag johna det första ordet han tänkte på... :)

hallå varför blir det inga mellanrum???? lustigt
2012-01-13 @ 22:54:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback