Jason Segel

Jag bara ääälskar Jason Segel. Eller jag älskar marshall! Jag tröttnar seriöst aldrig på "how I met your mother". Jag småler och småflinar lätt till dom flesta humorfilmerna och serier som jag tycker är bra, men med denna serie asgarvar jag åt nästan varje episode(va heter det på svenska? blackout). Det är exakt min humor, speciellt allt Marshall gör och säger. Jason Segel gör det på ett speciellt sätt med tycker jag.
Verkligen en inspiritaionskälla. Han har ju världens mysigaste personlighet engligt mig(Marshall alltså, känner inte Jason så bra). Åh, kunde faktikst inte beskriva tillräckligt nu kände jag.
2012-01-28 @ 22:57:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Episode är väl typ Avsnitt på svenska?

Jag förstår exakt hur du känner, för så som du känner över How I met... känner jag över Jims värld. Jag började till och med snyfta när Dana övade inför sitt bröllop.... Hallåååå!!

2012-01-29 @ 12:14:56
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback