Jag är hyseriskt kär i hela twilightsagan

Jag måste berätta om en hysterisk grej som inträffade igår efter jag hade jobbat. Jag slutade 24.00, var hemma 00.10. Jag fick skjuts hem av securitas(!) Jag bor seriöst knappt 100 meter från jobbet, men jag slapp gå den sträckan iaf..skönt liksom. Jag sprang till toan, tog bort sminket med tvål(!), petade fingret i min natkräm och smörjde in på en sekund. Jag hade alltså riktigt bråttom till något, för så gör jag aldrig annars.

Ni undrar säkert vad jag hade bråttom till? Jag hade bråttom till Breaking dawn part 1. Jag fick höra att jag kunde se den i bra kvalité på en hemsida. Hysteriskt satte jag mig vid datan och insåg snart att jag måste vara medlem för att kunna se filmen. Det var grats i fem dagar, men ändå skulle jag skriva in mitt kortnummer. Någonstanns i mitt huvud kände jag att jag absolut inte skulle skriva in mitt kortnummer. MEN jag gjorde det ändå. Herregud. Jag gjorde det iaf, men ändå kunde jag fan inte se bajsskiten. Jag blev så arg att klumpen i halsen kom fram. Jag ropade på stackars trötta johna att han skulle komma och hjälpa mig. John sa; Du har inte skrivit in kontoupgifter o så va? Jag skämdes och sa; joo. Johna vart jätte irriterad och berättade konekvenserna för detta. Han berättade att pengar kommer börjas dra sen ändå. O så var det... Men vi lyckades tabort sidan, men det kostade pengar att tabort den. HAHA alltså? 

Mycket onödig information, men det jag vill säga med detta är att jag måste lugna ner mig... Jag brydde mig inte om något sålänge jag fick se filmen liksom?
Förra veckan har jag kollat alla twilightfilmer några gånger om. O självklart ville jag kolla breaking dawn med.. När jag är lite deppig kollar jag alltid film...så hoppas det var mer känslor inblandade som förklarar varför jag blev så hysterisk.. ja hörni, what to do, what to do....

då var jag allt tokig i mössan.

2012-01-24 @ 01:10:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Wendela

Hahahaha gulle! Lugna dig med kontonumret så du har råd med fitline och nätshopping! Love <3

2012-01-24 @ 09:15:15
Postat av: Lovisa

hahah shiet, du drevs verkligen av ditt twilightberoende där ;)

Är det den nya filmen du menar? Där Bella är gravid?

2012-01-24 @ 10:08:33
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahah shiet, du drevs verkligen av ditt twilightberoende där ;)

Är det den nya filmen du menar? Där Bella är gravid?

2012-01-24 @ 10:09:01
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: cornelia

hahahah så rolig du är frödda!! jag får bara sån panik när jag måste gå och kissa....?! haha ;)

2012-01-24 @ 11:28:52
URL: http://poundyoursenses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback