Det kommer bli en bra dag!

Jag har det bra här i stockholmo.
Igår träffade jag Amanda, såg hennes lya och hade en jätte mysig dag! Jag köpte även lite paint. Jag åkte aldrig i lördags till biltema då jag visst jobbade istället. ☺

Jag och kärv har precis haft långfrukost. Anna åkte till skolan tidigt.. Det är så underbart att bo med en hudterapeut och en pt! Ni som känner mig vet att jag svävar på moln när det gäller hudprodukter och allt som har med det att göra 😉Anna har undervisat lite för mig, så vi ska till hennes skola och shoppa lite imorgon 😃iiiih! Kärv tar med mig och tränar idag! Det ska bli skit kul! Världens inspo får man av kärvelikäärv!

Nu ska jag, kärv, Justin o meija ta en promenad! Solen lyser på Lidingö!

Ha en fin dag ☺

2012-01-10 @ 11:00:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin blogg :D

2012-01-11 @ 21:28:46
URL: http://leeaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback