jabbadabbadoo

GOOMORRON GOMORRON (nile city)
Här sitter jag och dricker min morgondrink och senare är det jobb som gäller för mig idag. Ser verkligen framemot denna helg som kommer faktikst :) Imorgon åker jag och johna till Linköping för en myskväll med lite ikanohus och bio.. Det behöver vi. Den enda vi gör ihop är o kollar på how I met o är ledsna för att det inte är på riktigt :( , sen på lördagen vidare till borås för partay! Va länge sen jag var ute, så det kan bli lite spännande :) hihi
ps: Lovisa, jag drömde inatt att du va gravid. Du överraskade mig på statoil (du drog undan en stor stickad kofta o sa;tadaaaaa) och jag började gråta av lycka...
2012-02-09 @ 09:33:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah herregud det här är för roligt!! Jag drömde inatt att jag blev gravid. Jag gjorde ett test direkt efter Per & jag haft sex och det var positivt.



Vad är det med dig och mig?

2012-02-09 @ 10:33:40
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: lisa

hur kommer det sig att det blev borås av alla ställen? :)

2012-02-09 @ 14:21:16
Postat av: lollan

UPPDATERA

2012-02-13 @ 11:46:45
Postat av: Maja

sv; ja men gört! när man inte har en unge (som det känns som att alla andra skaffar just nu) att skämma bort så får man ta till vovven. hon klagar inte ;)

2012-02-13 @ 19:17:33
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback