svar till emma

emma
vilken mac har du, och varför köpte du just den? Jag funderar på att köpa en, men det finns ju så många, förstår inte riktigt skillnaden mellan alla :)
Haaaaj emma. du visade ingen mail elr bloggadress, så jag tänkte jag svarar här så du verkligen ser att jag svarat :)
Jag har Macbook Pro 13"skärm. När jag bodde i sthlm träffade jag jojo som hade en mac. Jag vart helt förälskad, faktikst både till utseendet och hur den fungerar. Den är enkel och smidig. Håller med dig, håller inte koll på alla alls. Känns som det finns hur många som helst. Mac pro"13 är hyffsat ny så som jag fattat det som. Den är tunn och perfekt i storleken. Det finns macbook air också som också är nytt tror jag. Ännu tunnare än pro. Air kanske har funnits länge, men nu har det iaf kommit ut väldigt tunna macbooks air. hur snyggt som helst :)
Helt ärligt så läste jag inte på så mycket. Johns brysch emil har också en sånhär och han pratade bara gött om den, så jag tänkte vell att jag kör på den också ;) Jag tycker ju även om att fota och det sägs att det ska vara en bra fotodata med redigering och blabla. Jag är verkligen ingen datotexpert, men det sägs ju att man kan få en lika bra data som inte är mac för nästan halva priset... vet inte alls :P men jag gillar min mac as hell :)
o här kan du läsa ocksp :) http://store.apple.com/se/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro?afid=p219%7CGOSE&cid=AOS-EMEA-KWG-GO_SE_Laptop-SE
fråga mer om du kände att du inte fick tillräckligt med svar :)
2011-10-25 @ 23:34:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback