PLUGGA PLUGGA PLUGGA

Idag bestämde jag mig för att stanna hemma. Den här jäkla pollenallergin tar faktikst lite kål(?) på mig. Är trött som satan och i skolan kan jag verkligen inte koncentera mig på pluggningen, så det fick bli plugga-hemma-och-lite-sjukis-dag idag.

Sitter och skriver svenska C rapport för fulla muggar.
Ska tvinga mig själv att skriva klart denna rapport nu på förmiddagen, så jag i eftermiddag kan plugga geografi!
Om jag inte gör detta idag får jag inte åka till kärv o kärva ikväll.. !

Imorgon bär det av till kolmården!

PUSSHEJ

2011-05-16 @ 10:51:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

haha, det kommer ett svars grejsimojs till dig här!!

OCH LÄGG NER GENAST, du är hur fin som helst, och dina armar likaså!



Denna kväll måste göras om, dock får du inte äta sömntabletter som smittar av sig på Sööörrrra! ;D ;) Hihihih, puss fina <3

2011-05-16 @ 16:46:33
URL: http://saaaruuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej, så fint hår du har! undrar vilken hårfärg har du? :)

2011-05-23 @ 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback