sköljmedel i mitt ♥

Jag har börjat tvätta i tvättstugan (mamma har tvättat innan :P). Första tvätten ligger i maskinen och jag längtar jätte mycket tills det är klart. Har nämnligen en liten ny lukt på sköljmedlet.. spännande spännande ;) nee, men ni som känner mig vet hur överkäslig och beroende jag är av lukter. Har tvättat några av kärvs kläder jag lånat. Undra vad hon kommer tycka om min & johnas egna lukt. haha. En gång på ica stod jag o kärv kanske över en halvtimme o bara luktade på sköljmedel.  Kul att man blir glad av småsaker iaf, eller?

Fortsättning följer på denna spännande tvättdag!
2011-05-06 @ 14:00:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kärv

Guuuud vad spänd jag är nu! Jag har kommit på en ny idé vet du kärv, jag funderar på att blanda två olika och se om det kan bli nåt nytt roligt? kanske borde vi ha en sköljmedelsdag? Jag tvättade i det blåa igår, är så trött på den nu asså, så kommer inte fasta luktandes med tvätten denna gång iaf..bra det kanske:)

PUSS

2011-05-06 @ 14:22:40
URL: http://nattli.blogg.se/
Postat av: mikaela & malin

Hejsan :)

nu har vi precis startat en blogg där du hittar våra egendesignade smycken. kika gärna in och ta en titt och se om någonting faller just dig i smaken :) Kram från mikaela & malin

2011-05-07 @ 01:10:59
URL: http://rightforyou.blogg.se/
Postat av: Finnen

Haha, så rolig du är! Jag hade min första tvättning på påsklovet :)) Stort!

2011-05-07 @ 21:55:29
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback