"Jag antar att städning är en bra motion"

Jag ville så gärna umgås o ha myskväll med johnny ikväll, men det ville inte han. Han ville festa istället. Frusterad och förbannat jäka skit arg bärjade jag städa medans han gjorde annat ngnstanns. Helt plötsligt mitt inne i alla städningsmoves började jag bli på bra humör. Och städade gjorde jag i timmar och insåg hur extra fint allt blev och att jag faktikst är lite bra på ngt. Då blev jag ännu gladare.
Livet är så mycket bättre med rent! Så sa jag inte när jag va "liten" när mamma sa att jag skulle städa " men det är vell mitt problem? om jag vill va i skiten eller inte". Pappa höll inte med "njaa fredrika, man vill ha städat o rent omkring sig omedvetet". O pappa, ännu en gång hade du rätt! Jag är faktikst omedvetet happy när det är städat. Komiskt men sant.
Om inte annat väldigt FRÄSCHT! Och vem vill va ofräsch? inte jag iaf.
Aja, sen kom johna hem överlycklig för att han hade haft en bra dag och sen när han såg att jag hade städat blev han ännu gladare. aaah gud vilken lycklig dag ;)

I hälsoresan så påstår dom ju att städning är en bra motion.
2011-03-18 @ 17:37:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback