Nötfärsbiffar med tzatziki

Idag lagade jag verkligen en jättegod middag som jag bara måste dela med mig av!



Det va verkligen hur gott som helst och innehåller bara massa nyttiga goda grejor. Man behöver bara lite Nötfärs mager, Morötter, Gul lök, Ägg(äggvitor), Färsk persilja, naturell lättyoghurt, Kesella lätt, gurka, vitlök, gröna blad, röd paprika, rödlök, inlagda fefferoni, äppelcidervinäger, örtsalt och peppar

laga laga laga!

Nu väntar jag på johnny så får vi se om han gillart! toppen sen när han ska börja deffa ;) höhö

2011-03-20 @ 17:38:41 MAT & BAK Permalink


Kommentarer
Postat av: mathilda

Goooooooooootttt, blev sugen nu :):)

2011-03-21 @ 20:26:36
URL: http://matholda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback