Mycket bra vecka!

Meeeen åh så sköööönt! Kom precis hem från ett danspass på friskis och svettis! Är så himla glad. Det var så kul och tränaren var så himla bra. Riktigt riktigt skön musik med. Det får bli ett söndagsnöje nu framöver.

Den här veckan är jag värd en medalj.
Ätit bra mat
Gått 1milen promenaden 3 gånger + små promenader på minst en halvtimme
2 gånger på friskis
dans lektioner i skolan

Johna grillade igår så unnade mig lite potatissallad.
Han hade köpt chips men det blev inget med de

Härligt. Nu ska jag  hoppa in i dushen, kolla tv och ha egenkväll.
Ska baka en ny brödlimpa med.,

Ser fram emot en ny vecka :)


weheartit

Känner mig fridfull :)

2011-03-27 @ 19:43:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååh :D Lyckad tjej :) Det är tag i dig!

2011-03-27 @ 22:04:53
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback