MM

VÄRDELÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST!
Va hos kiropraktorn i måndags. Allt kändes as bra, han knäckte till på rätt ställe och allt. MEN igår när jag va med simon och elly och målade monter började det göra ont igen, FAST på högra sidan, ner på hela skinkan och lite på benet. Det strålar hela jäkla tiden. Och hypokondriker som jag är är detta inte bra för mig. Jag tror att jag kommer leva med detta helvete i hela mitt liv. Och om ngr år måste jag säkert skära av bena eller ngt. Kan liksom inte slappna av, kan inte GÅ! oj och imorgon är det uf-mässa. wooops. KUL.

vill tillochmed gråta. SÅ ont har jag...

2011-03-02 @ 08:43:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

krya på dig freddis :)

2011-03-02 @ 18:57:49
URL: http://somuchisnotenough.blogg.se/
Postat av: mathilda

Äääää fyfan....... varför händer det just dig alltså!?

2011-03-02 @ 21:46:38
URL: http://matholda.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åhhh!

Men som utomstående hypokondriker kan jag säga att jag hade tänkt likadant om jag slått i ryggen men det hade inte blivit så ändå.

Det kommer gå över, folk har ju brutit ryggar o grejer o är helt friska idag. Du har ju fått en smäll, det går över men det tar nog lite tid. Du kommer inte bli handikappad för resten av livet eller dö av en sjukdom Fredrika ;)

2011-03-03 @ 10:42:57
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback