Det kommer bli en bra dag!

Gooomoroooon!
Jag vaknade vid åtta och kunde inte somna om. Bara skönt faktikst.
Nu sitter jag här och ska snart få i mig lite gröt och senare vid tio blir det långpromenad med mamma & pappa.
O värdet är ju lika underbart som igår :)

Fick så mycket gjort igår. Rensade och slängde hälften av alla mina kläder.
Sååå sjukt sköönt. Använder inte ens hälften av de jag har och den andra hälften har jag bara för jag inte ska gå naken. Varför gör man jobbiga impulsköp? "aa , men denna va lite fin, den kanske ä fin till de?" Sen när man kommer hem fattar man ingenting! Numera får det bara bli sådant som man verkligen vill ha och som är jag..!
Renasde hela mitt rum förövrigt. Gud vad skönt det är att slänga alltså, sån jäkla relief..

Nehe, nu har johnas klocka rimgt i fem min.... ska väcka han.

PUSS HEJ. ha en bra dag! va i solen och få bra energi :)
2011-03-20 @ 09:06:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Finnen

Haha, så kul! Det är verkligen så,

Alla kläder i min garderob har jag bara för att slippa gå naken. Fan, skulle vilja ha en egen stil ju! :))

2011-03-20 @ 18:58:10
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback