1. Om mig

Jag heter ju då Fredrika. Kallas för Fredrik (när jag inte rakat min muchtash på länge), freddy, frödda, freddilicious usckha, fröppa, freddan, F-dog. Ja kärt barn har många namn som man brukar säga :) Pluggar på samhäll/media på vimmerby gymnasium. Men ska jag vara helt ärlig så känns det inte som att jag går i skolan. Eftersom vi är en tidningsredaktion så känns det bara som en helt vanlig dag på jobbet!  :) Man går dit, layoutar lite, håller möte, får en spark i röven av the boss,  layoutar lite till och sen går man hem. Precis som på en riktig redaktion, you guys!! :)

I sommar tar jag studenten och då har jag bestämt mig för att bli gynekolog, make-up artist, hunduppfödare, skådespelare, hudterapeut, egenföretagare, föreläsare, frisör, rik och hemmafru :) (Men det viktigaste utav allt är ändå kärlek)

Själva jag är en rätt så happy person, men det kan vända rätt så snabbt, rätt så jätte snabbt faktikst. Så om jag är lite grinig någon gång så är det bara ge mig ett litet mellanmål så blir jag nog glad igen. OBS; INGA kolhydrater!!!! BIG NO NO till kolhydrater. Ni ska bara veta hur onyttigt kolhydrater är. Jo det är sant! TVI! :S

Har en rätt så positiv inställning till det mesta. Allt löser sig :)

2011-03-29 @ 17:39:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback