I just called to say I want you to come back home

Vilken underbar dag jag har haft idag. Vaknade dock lite sent som ofta nu förtiden resulterar i huvudvärk och dåligt humör. Skulle göra ganska mycket för att bli en morgonmänniska faktikst. haha. Men jag gick upp och tvättade ansiktet och grejade. Då blev humöret lite bättre. Sen gick jag o johna o köpte frallor. Då började den braiga dagen. Man borde alltid börja dagen med frisk luft. Skööööönt. Sen storstädade vi. Väldigt mycket städande hela tiden här i bloggen, men det va verkligen storstädning idag igen, fast ännu mer storstädning ;) Mår så bra i själen då..

O nu ikväll har jag spelat plump med family. Vi pratade med Anton genom datan och guud vad jag saknar han. Snygg och brun som fanken.
Och favvisen Tindra har blivit så stor. Hänger inte med alls. Snart pratar hon för fullt. Min lilla snutta ♥
Mysig kväll! Finns inga som ni lovely family♥



Lyssnar på picture - kidrock samtidigt som jag skriver nu och man blir lite extra känslosam då. Ge mig sommar med johnny i stugan!
2011-01-30 @ 00:15:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback