Hysteri...

Häromdagen kom mitt elevenpaket hem. Jag vart så sjukt hysterisk att jag tillochmed blev röd i ansiktet för min puls blev så hög. Herregud, då har det gått över gränsen. Elly vet hur jag blir när jag går in på kicks. Jag vill ha allt och jag går på varandra ord som sägs om alla produkter.
Jag gjorde iaf en stor beställning eftersom allt mitt är slut. Har kört på Clarins nu ett tag och det funkar hyffast bra tycker jag, så det fick fortsätta med det. Jag blev så nöjd och glad att jag tillochmed tog en bild. Väldigt komiskt... och hysteriskt...

Om man jobbar samtidigt som man går skolan får man unna sig..




Nog om att jag vart super happy över alla ting(!) så är jag inte så happy nu. Har haft storstädning hela förmiddagen och haft mig eftersom jag va ledig från skolan idag. Behövligt. Men sen när johna kom hem från jobbet högg det till i magen och jag blev helt spyfärdig.. Låg på toan och försökte må bättre. Skulle ju börja jobba vid 19. Så då blev jag stressad över att jag mådde illa. Det är verkligen det värsta jag vet, att må illa. Gjorde det jämt när jag va liten och spydde jämt... Nu ligger jag här med en hink jämte mig och mår fortfarande sugit. Orkar inte må dåligt.. nu kommer vell denna roliga magsjuka till mig. Aja, Anneli är så snäll och hoppar in för mig iaf..

Nu skrev jag en liten novell här kände jag och väldigt mycket onödig fakta.. hellre det än att ligga och glo och tänka på att man mår illa hela tiden...
2011-01-27 @ 18:50:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback