HEJ OCH HÅÅ VAD DET GÅÅR

Hej och håå vad det bloggas här. Elly lämnade mig och datan är ju för rolig då, när man är själv alltså. O johhnyboy är i garaget och kommer snart hem med wikingchips..Vickningschips heter det egentligen? Är det bara jag och kärv som har trott att det har hetat wikingchips hela tiden?

Det är så skönt att illamåendet är väck.
Imorgon är jag ledig hela dagen. Det känns ganska lustigt. Vad ska jag göra liksom?
Och på söndag med. Förutom att jag och johna har premiär för balträning. Komiskt det kommer bli.

Nehe jag väntar vell vidare på chipsen.......... Har vindruvor så länge ;) Det är asaballa viktigt att alltid småäta.


En liten bild som elly tog efter Änglagård.
2011-01-28 @ 23:59:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback