Godmorgon finisar

Idag mår jag bajs. Kom hem från jobbet igår och va helt svimmfärdig,spyfärdig och hade årets huvudvärk. Vad händer? Somnade rätt snabbt som tur va. Mådde ganska bra när jag vaknade, men nu känner jag att det börjar komma tillbaka. Pallar inte och har verkligen verkligen inte tid. Nästa vecka börjar skolan plus att jag jobbar kväll nästan hela veckan. Går inte bli sjuk nu.

Aja, igår va jag och två av bröderna Isaksson i linchet. :) Sprang runt på ikea och hittade massa fint. Mysdag.

Nu ska jag väcka min Johnnyboy.
2011-01-08 @ 12:22:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Adelinn

vart jobbar du freddan? :)

2011-01-10 @ 18:46:29
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback