En torsdag som denna.

Hopp och Galopp! Har vatt ledig idag och även imorgon (från jobbet). Känns som sommarlov :)

Min finis ligger och sover här jämte mig medans jag ligger och pluggar. Realismen... Finns vell något annat att läsa i svenska? aa typ 1 miljard grejer. Fint med studenten.

Har varit på ett litet mysigt tapperware-pardeey hos moster ikväll. Va trevligt och vad crazy man blir. Trodde bara jag va crazy i hår-hud produkter men nuuuuuu helt plötsligt vill jag ha allt det där i kökskåpen.. hahaha. humor. Men det är faktiskt väääldigt bra grejer! ;);)

va vell bara det jag ville skriva.. väldigt luddigt.. och nu behöver jag lite sömn... :)
Natti natti.

2011-01-21 @ 00:28:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback