Efterlängtad plankstek

Kärv bjöd ju in Emil & hon själv på planka hos oss. Plankälskare som jag är så godtog jag självklart detta. Har längtat i en vecka och äntligen kom denna lördagskväll :)

Alla va hungriga, så det var det enda vi gjorde just då. Låt maten tysta munn liksom ;)

Johna och fotogeniska mejja

Kärv som va laddad med skott ifall det skulle bli krig (man vet ju aldrig) och juzztin.

Posar tills blixten är slagen. Han vet exakt hur det funkar den där justin timberlake :)

MYS!

:)

Vi spelade även guitar hero. Förlåt Emil och Kärv för att jag skrek och blev en surpuppa ett tag. Det är ngt när jag spelar mot johna som jag inte kan hantera ;)

2011-01-09 @ 01:26:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback