SUNSHINE

Godmorgon :) Solen skiner och jag är på bra humör! Det var jätte trevlig tjejkväll hos Mandy igår och efteråt kollade jag, älskling, maria & robin film. "Love and other drugs" såg vi. Dock hann vi inte se klart den för alla var så sjukt trötta. Ska nog kika på det sista idag. Vilken mysig film alltså. Äkta fredrika-film.

Min mobil är död och min laddare är hos Lovisa... Åååhnej. Det är jätte frustrerande. Tänk om det har hänt ngt och ingen får tag i mig? Panne över sånt där. Men ska försöka hämta den så snabbt som möjligt efter john slutat så jag kan låna hans JÄTTE BRA bil. Sa jag det förresten? Att bilen bara plötsligt la av när jag elly och ella skulle fota i skogen. Där står vi mitt i den där jäkla skogen och bilen går inte att starta. KOMSIKT.
Men ännu komiskt är vell ändå när john kommer hem efter att han, olle o emil skulle hämta bilen. Då säger han att den startade på första försöket. SÅÅÅÅÅ TYPISKT.

Oj vilket fladderinlägg. Får vell ta och röjja liten även att denna rygg säger emot. Har ingen lust att bara ligga och glo idag. Kanske hälsar på fina kärv i butiken!

PUSSHEJ♥
2011-02-22 @ 11:52:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fy ja, vad segt!

Men försöker få tag på mammi så hon kan lägga ut den i brevis.

Man blir så handikappad utan mobil!

2011-02-22 @ 13:20:53
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Kärv

Det skulle jag älska, har så mkt att fråga och prata om...alltså kärvhemlisar!

2011-02-22 @ 13:45:17
URL: http://nattli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback