nej nu är jag trött på det här.

Nee vet ni vad. Ryggen är sämre än sämst. Det kändes bättre på förmiddagen. Kunde iallafall sätta mig ner utan att det gjorde asaballa ont. Så for iväg och va barnis till Tindra. Lyfte upp henne och PANG. Sens dess har jag legat ner konstant och varit på massage hos Mormor. Ska dit igen på tisdag. Om det inte känns bättre imorgon ska vi ringa en kiropraktor. Är riktigt less på det här nu och går med en ständig liten klump i halsen.

Väldigt mycket stackars mig nu. Men sånna stunder kommer ju med i livet ;) huhu

en fin bild på elly gör mig glad!
2011-02-17 @ 21:36:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elly

Smickrad jag blir, hihi! Love you

2011-02-17 @ 22:03:49
Postat av: Adelinn

nemen usch då, hoppas att ryggen blir bra snart fredrika. krya!



..och bilden på elly gör nog så att alla ler, så fin.

2011-02-19 @ 00:24:55
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback