kiss o så

Mamma&pappa har äntligen kommit hem från thaiet.. har saknat dom så mycket. vi har suttit hos dom och ätit pommes med korv o vitlökssmör som förr i tiden. O jag har äntligen kommit hem till min kärlek(nu är han på julbord dock) och mina grejer.. Barreman sover som en stock just nu och verkar också vara glad över att va hemma..
Jag har röjjt och bara strosat runt... kände mig allmänt harmonisk..tills jag höll på o bädda nytt.. går o hämtar en grej, går tillbaka, ser kiss i sängen... fyfan barret, ibland är du inte så söt.
här ligger han, helt omedveten....
o dom är cambilderna alltså.. får bli bättre med min kamera.
men trots kisseriet är jag tillbaka på det harmoniska..
2011-12-10 @ 23:23:04 BARNEY Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback