godmorgon

..måste jag vell säga. Hundarna lät mig sova till tio idag.. Barre är det no probs för, men mammas o pappas dogs har lite andra rutiner. Börjar faktikst längta hem till johnnyboy o stugan o mina grejer..o mamma och pappa längtar jag också efter. Ni som inte vet vad som pågår så är det så att mamaopapa är i thailand i två veckor o jag är barnvakt till deras hundar o bor hos dom.. :) bara en vecka kvar tills dom kommer hem..
Nu vid ett ska jag iväg o jobba två timmar. sen ska jag bara va. Pötta kommer till mig ikväll o bara myser. sthlmsbruttan is home..
2011-12-05 @ 11:55:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Fin blogg och fina bilder!

Hoppas allt är bra med dig?

Vad gör du?

Kram

2011-12-06 @ 17:38:36
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback