fläskfile jokks

Jag glömde visa upp av den goda maten som jag lagade häromdagen!

På bilden ser det inte så aptitligt ut, men det är det!
Det här är så sjukt gott så jag tillochmed måste dela med mig.

jag använde
•pasta
•bacon
•svarta oliver
•vit sparris
•sambal oelek
•fläskfile
•fetaost
•soltorkade tomater
•creme fraiche
•matlagnings grädde
•vitlök


jag skär (i småbitar) och steker fläfilen
Sedan lägger jag i det i en ungsform med allt annat bacon(i bitar), svarta oliver, vit sparris, sambal oelek, vitlök, soltorkade tomater, creme fraiche, matlagninggrädde. bladda omkring lite. fetaosten(jag tog en hel förpackning apetina, som man skär själv) på toppen.
Jag har i vitlök i mängder och av samban har jag i lite mer än en tesked. ta två fan. salt & peppar såklart också.

Skjuts in i ungen kom aldrig tillbaka.. i cirka gurka 20 min
Medans det är inne kokar du pastan

Till det köpte jag en färsk baguette. skärde snitt i o sedan gjorde jag en egen vitlöksmarinad av olja  o lite jokks som jag sedan hällde på och i.

Toppen snoppen. Detta är hur gott som helst, lovar :)

xoxo mästerkocken
2011-08-02 @ 14:41:32 MAT & BAK Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback