påtal om städning

Första tvätten är i maskinen.. Nytt sköljmedel idag.. sjukt spännande ;)
Kärv kom ju på värstingen att man kan blanda.. Blir nästa gång ;)

Jaha, ska vell sätta igång att städa.. Johna och jag har fan problem med de här.
Vi (jag) storstädade ngt sjukt i förrgår.. o nu vet jag inte hur det ser ut? vad händer? vad gör vi?
lär bli ett mysterium...


Ikväll ska vi fiska & grilla med friends.
Förrå gången fick vi en fisk med canser eller ngt annat hemskt :(
men vi dödade den inte :o jag tänkte att den va ju pigg för att fånga en firre så då kunde den ju lika gärna leva...


Ikväll ska vi döda alla............ kräftor behöver tydligen lockbete..............
jag kommer gråta...
2011-08-17 @ 11:56:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback