6 dagar..

Godmorgon finisar!
Jag har fått en så himla bra start på dagen. Vaknade tolv. Helt underbart. Brukar inte sova längre än tio när jag är ledig, så det var skönt med lite extra sömn. Sen så tror jag att jag sov bättre bara för johnny va hemma..:) Ett telefonsamtal har jag haft med kärv i 1 ½ timme. Bästaste kärv. Saknar henne och våra kärvhäng så det är något sjukt. ♥

Jag ska börja städa upp lite här tänkte jag och sedan ringa susanne för att få lite uppgifter. Mamma ska hjälpa mig försäkra nu i veckan. Gött och ha det skrivet på mamma. Blir några slantar mindra faktikst iomed att mamma har/haft kennel..
hallå 6 dagar kvar? barney baney barney!!

ha en fin dag!


nattis & justin♥

2011-08-22 @ 13:55:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback