vad ska jag göra nu? va ska vi göra nu? va ska jag göra nu? va gör jag nu?

Godagens. Kom precis till johna, men de gullet låg o sov så nu blev jag rastlös direkt. Janet är o kollar träning ute i frödinge så kanske åker dit.. om jag orkar.. lat..? bekväm..? är nog lite av bådeoch.. inte bra egenskaper..! stannar visst hemma..

Idag gick jag upp halv sex, eller aa snooza till sex och sen for jag iväg till matti. Vi håller nämnligen på med en grej i skolan som går ut på att fota porträtt av varandra. Jag bestämmer hur jag ska fota pötta och tvårtom. O man har inte så värst mycket att säga till om. O där ska man hänga på hela media-väggen.. kuuul.. Vi for iaf vidare, till brånhult där någonstanns där vi tog bilder.. vart nöjd med ngr,  men får se vad jag känner sen. brukar ju ändra mig.. blir inte förvånad..

så jag är vell också ganska trött, har vatt på kick-off och grejer idag med uf blablabla... men om jag går o lägger mig kommer jag inte kunna somna ikväll.. och det kan ju inte bli mer synd om mig då........

bilder på pött kommer ganska så snart minsann.. :) hoho
2010-09-16 @ 18:58:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback