trött

Är helt slut idag. Vaknade hur jäkla trött som helst, minns knappt att jag gick till duschen, sov typ när jag duscha.. inte okej. o grejen är att jag fortfarande nästan är lika trött... o jag ska jobba ikväll! piggnar nog till.

Igår bjöd kärv o emil på lite kärvtacos. väldigt gott och väldigt mysigt. Va länge sen man träffa den där kärv!

så kan det va.. Om jag skulle lägga mig i soffan o gosa med hundarna.. o ÄTA. det är säkert mat jag behöver i magen.. hoppas.. pusshej

2010-09-20 @ 14:53:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kärv

det var för mysigt ju, vi borde ha en stående sån kväll typ varannan vecka elle nåt...

en sen känner jag att du måste hjälpa mig med lite stuff jag måste få ordning på:) hihi, min nya fotograf:) OCH hör av dig om du vill ta en långis nån dag!

2010-09-20 @ 15:25:11
URL: http://nattli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback