så ligger det till.

heeeeeej hemskt mycket hej! jag har jobbat ikväll och känner mig inte alls trött så därför ligger jag här och  underhåller mig med ngt....självklart datan såklart. Har en film i bakis så det inte ska bli så tyst.. är alldeles för sällskapssjuk för de.
Imorgon tänker jag inte försova mig till halv ett! Efter mitt jobb i helgen då jag jobbade 12 timmar en dag var jag väldigt väldigt trött tydligen.. Vaknade till när johna gick till jobbet ( detta hände alltså i måndags) o ställde om klockan o allt. O helt plötsligt vaknar jag halv ett. Okej o försova sig en timma, max två. utbränd.

Men jaha, ska väl gosa ner mig ännu mer under mina två täcken o koncentrera mig på denna mööviiiiiiiiiiiiiiiie. hahahahhahahahahahahahhaha
2010-09-29 @ 00:57:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback