it's saturday, i love you like gold.

God morgon världen, se va som står på.. Jag vaknade ganska skapligt idag faktikst. Men det va nu som först jag åt frulle. Virrade runt på ica  för o få en parkering, men kände mig verkligen bara ivägen så brummade iväg till statte i stället.. o handlade frallor alltså..så nu sitter jag här mätt och glad.
Idag tänkte faktikst jag beställa en iphone.. men i färgen vitt finns inte hemma.  Mammi o pappi kom hem igår o hade köpt varsin telefon o pappa hade tatuerat sig o allt.. hände?? så då iaf vart jag också sugen... så när den vita kommer in ska jag beställa en :) kuuuuuuuuuul.

Igår var de häng hos kärv. Lagade väldigt väldigt god mat och satt mest o diskuterade.. johnny o emily va ju där..
nu ska jag hitta på ngt annat...

2010-10-09 @ 12:37:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg [mitt liv/min blogg]

du är så vacker kusin!

2010-10-11 @ 18:02:55
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback