Fy Tindra!

Har fått lite gjort denna tråkiga söndag ändå. Jag och syster har städat sens tolv till fyra ungefär, o nu precis blev jag klar med en grej till skolan. bra där! Jag är också barnis till Tindra nu.. Den lilla fisen går runt och bär runt på allt men lägger tillbaka allt på samma ställe som hon tog de. Väluppfostrad tjejja. haha. Fast för fem min sen var hon inte så väluppfostrad, vi vart lite osams för hon försökte bita mig tio gånger. Och hon skrattade(!!) när jag sa till henne. Hon försökte bara bita mig igen. Va gör moster för fel ? haha


I fredags var jag och elly på ferre hos bror, sen vidare till harran då. O jag har verkligen inte varit ute på länge, tror de märktes. schlänger ut lite bilder schen ;)
2010-10-03 @ 17:49:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback