some will win, some will lose, some were born to sing the blues..

nu känns allt helt okej! just nu iaf.. ;) jag är rätt så bra på att stänga av ibland o bara tänka på det roliga här i livet. o jag är också rätt så bra på att stressa upp mig när jag väl gör de!! ligger i sjöbergsläktet tro.
Min födlis börjar närma sig och det känns faktikst skit kul nu. Få umgås med hela bästa familjen och mina otroligt fina vänner. längtar. hihih. och på fredag ska jag till harrys. haha stora tjejjan! sen på lördagen blir det palladium. sköööj!

Visade upp bilderna till fotoprojektet idag. skönt o ha det avklarat. och tur för mig att det va fint väder igår. haha. älskar o va ute i sista sekunden. vart nöjd med ngr bilder iaf :)

här är en bild som vart ganska bra. johna va så snäll o ställde upp :) puss på dej hjärtat



o elly med! mina två finisar...

nu börjar det kännas lite kul o gå media.. inte för jag lärt mig ngt? men det e kul när det blir bra :)

Nu ska jag åka till min älskling och lyssna på dont stop believing... såååå jäkla bra att jag inte kan sluta lyssna, speciellt covern jag lagt upp på fejjan. hohoh.. gammalt är bäst :) pusssssshej

2010-05-11 @ 20:46:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: finnen

jag tkte de var skit snygga :))

2010-05-11 @ 20:49:26
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback