barnvakt

Idag är det verkligen en vanlig onsdag, inte jätte ruligt.. Hade tänkt och plugga hela kvällen, på filosofi!! yeeey. Sitter barnvakt åt Tindra nu. Min lilla fisunge!
Jag vill verkligen inte plugga så jag sitter och kollar massa hingstar på internet. Är så kul nu när det går bra för sis. För er som är intresserade så är det här bellagio som lea ska betäckas med! snygg haaaaaaaaaaah?



Blir så sugen på en horse!

O på tal om en annan sak så fyller jag år nästa vecka! :o om en vecka och en dag precis! hihih neee vet inte vad jag ska skriva faktikst såååååå det e vell bara o börja plugga..... eller pussa på tindra som just nu sitter o hoppar till musik. haha. pussohej!



!!!!

2010-05-05 @ 18:08:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

hahah. tindra! ;D vilken sötis! appropå att vi skulle va snarrrrrrrrt du & jag, så kan ju jag vara med dig någon dag och vara barnvakt! / tjejen som älskar barn! pussssssssssssssssss

2010-05-05 @ 20:38:09
URL: http://saaaruuus.blogg.se/
Postat av: finnen

ÅÅÅÅÅÅÅÅH :') så jäkla söt! sahxjNSJXKJX

2010-05-13 @ 11:48:55
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback