Tindra Nova Berg

Idag har jag varit barnvakt till världens finaste bebis..Bebis o bebis kan man vell inte säga längre. Bebis för mig är nyfött typ.. Hon fyller 1 år 4 månader cirka gurka. Hon har tilloch med börjat säga mamma o pappa. Lite svagt, men det hörs!  Åh blir varm hela kroppen när jag är med henne. Kom hem från skolan idag, hade cyklat som fanken o va vrrålhungrig och alltså på dåligt humör. Sen satt Pappa, Larsa o Janet o Tindra på Altanen och dirket blir man så himla glad. Vad gjorde man innan lille tösen kom till världen liksom? Kan inte tänka mig någonting annat. 
Jag o Tindra kollade på disneyplayhouse och åt kex, blir lite extra scheex när moster är barnis ;) Tillslut vart hon mätt o tjött så då somna hon på min mage. ååh, min lilla favvo.
Längtar tills i sommar när hon kommer krypa/gå runt så sött!

2010-03-30 @ 22:09:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback