hejja!

hejsan. Jag , johna o olle har haft våran söndagstraidtion idag också. fet mat + kortspel på vpm. Förmysigt. Har övningkört idag också på riktigheten. Giick aaaaas bra faktikst. Mamma satt i baksätet och skrattade för allt va komiskt, medans jag o pappa var lite mer seriösare. hoho. Va bra det känns. O efter rundan ringde elly och kom med masa bra förslag så jag bara sprudlade av glädje, blir så jäkla glad av sånna där samtal. Blir glad av Elly :)

Nu ska johna hjälpa mig med Matte och Turism. heejjja!!!

pusshej leverpastej

SAKNAR JOHANNA LANDBERG..... har tillochmed börjat dricka cola utan sugrör. det är inte samma sak o göra det ensam. den 22 far jag till sthlm... åker bort men samtidigt hem. jag längtar.............................
2010-03-28 @ 20:56:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mathilda

Det blev asbra ju snoris! Superfint!

2010-03-29 @ 19:47:59
URL: http://matholda.blogg.se/
Postat av: Elly

Blir glad av dig med sötan! :)

2010-03-29 @ 19:48:41
Postat av: Anonym

<3 missj

2010-04-03 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback