Allting jag säger har ingen grund...

Ibland blir man ju bara föööör, ja fööör ngt.. vet ej. Vad man än säger är det bara jobbigt eller för mkt. Jag hittar på allt jag säger tydligen, och får för mig saker. Vill varken försöka elr säga ngt.. Jag kan aldrig hålla inne på saker o jag tänker inte sluta va mig själv... Känner mig bara jobbig nu. Jobbig är inte rätt ord, men ngt sånt iaf. Är arg på mig själv också.. Ja, kärlek är allt man behöver, men kärlek består vell också av ngt elr? typ förståelse. Hatar o inte bli förstådd. Om det är såhär det ska kännas för alla föralltid så bajsar jag på det här....

nehe, annars så är det bajsit skit bra. Vill hem o köra bil....... ;) haha
puss och hej leverpastej!
2010-03-31 @ 11:36:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brusade upp, tappade totalt... du vet att ja inte menade de jag sa..

2010-03-31 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback