så det kan bli...

Godmorgon! Känner mig inte redo och börja gå upp tidigt varje morgon nu om en vecka.. Känner mig inte utvilad ett skit och jag längtar inte skit. Ska inte ens bli skönt att komma in i vardagen. Jag tycker verkligen inte om skolan.. haha. Sista året nu och det ska bli såååå jäkla jäkla skönt alltså. oojaaaaaaaj.

Igår var jag och fröken Gudjonsdottir i linköping och myste, vi skulle inte handla...sa vi.. vi är inte bra för varandra! Blev lite smått och gått o äntligen köpte jag min favve parre.. freeescht, riktigt!
Senare kör vi hem så glatt och stannar till på statoil. Då kommer det in en man som säger att det är en kille som springer runt med kofot bland våra kärror och slår på dom. Ngr av vagnarna hade han också slått upp låset på. Sen var det ngr killar som sprang efter han? Vi fattade inegenting. obehagligt var det iaf.. En kund kom in ngr minuter senare och sa att han hade stått på södravivägen och siktat på bilarna med pistol?. Vi ringde polisen o allt! Stackars erika som jobbade själv, så vi stannade kvar med henne en stund. :) ahh gud så det kan bli..

Nu ska jag va barnis åt Tindra! Hon är för go. pussohejlever...
2010-08-18 @ 11:18:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

OMG :O I vimmerby?! Hoppas han är bakom lås & bommmmmmmmmmm

2010-08-19 @ 19:23:35
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback