och så var det de här med kärlek, finns inget större.

Min syster och Larsa ska gifta sig, och jag kan nog inte förklara hur varm i kroppen jag blir. Jag kan inte förklara med ord. Jag älskar dom så mycket och jag är så himla glad för deras skull. Det är så mycket ord, men dom är så sanna. Vet inte annars hur man ska beskriva. Om man kunde visa sina känslor på ngt annat sätt en ord vore det guld. Jag älskar när dom man älskar är lyckliga. Det är verkligen det bästa som finns. Den dagen dom gifter sig kommer va den vackraste, underbaraste och lyckligaste dagen hitills i mitt liv. Och jag är glad att jag har massor fler jag älskar så dom dagarna kommer det fler av. lycka.


2010-08-10 @ 13:28:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

oj oj oj, där er man va man kan missa när man är på Mallis och glassar. Fan va kul ju :) När gifter dom sig då?



Kan vi inte ses för en promme eller något snart gummsan?

Puss

2010-09-01 @ 22:45:29
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback