nya pokerface (Y)

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh gud va skönt!Nu har jag städat upp i köket. Och aa det behöbds verkligen.. fyfan va äcklig jag har varit. tänker inte låt det gå så långt igen ;) Nu är det iaf freeescht.

Lagade middag till johna idag. Känner mig som en hemmafru som städar och lagar mat till sin man som kommer hem på lunch. typ så är de! snäll ju?

pokerface börjar tyna bort i mitt huvud o det känns faktikst inte bra. sens första gången jag hörde den har jag alltid fått samma ryckningar i kroppen.. men jag har en ny pokerface.. kommer inte tröttna på ngr år.. lovar...


har visst en till.. som alla andra.. jag hjärta denna låt... på riktigt.. eller hur kärv?
2010-08-12 @ 14:29:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: nattis (KÄRV)

På sant kärvast, the first som vi brukar säga, trendigt ju!me love youuuuu

2010-08-12 @ 15:54:17
URL: http://nattli.blogg.se/
Postat av: Anonym

så himla gullig är du

2010-08-12 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback