vill ha häst igen

Idag har jag INTE klippt mig. Cyklade ner till stan så glatt sen när jag kommer dit så säger dom att det är imorgon. Snacka om i vilja klippa sig, haha! Aja imorgon gäller det iaf. O sen har jag faktikst planerat att färga mörkt till hösten. Alla säääger neeee, men jag måste prova! deja.
Idag var det kalas hos Cornelia som fyller 18 på söndag. Va jätte trevligt :) Min dag börjar närma sig nu. hihih

Va o kärvade lite förrut. Vi åkte ner yill ryttargården o kollade hoppträning för ottosson. Saknar hästarna like hell! När janet fåt sitt stall så kommer jag skaffa mig en polle.

Nu tänkte jag tvätta bort mitt äckliga smink o sedan sooooooooooooooooooooooova :) hejs
2010-04-07 @ 21:46:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback