hahahahhahahahaahaha!

Alltså jag o den här bloggen börjar glida ifrån varandra lite. Men det e ju så det är här i livet.. Sitter o luktar bajs, måste verkligen duscha. Mår illa efter donken och tänker på allt plugg jag har att göra. Kommer spy av stress inatt...!
Om en sak är jobbigt i livet då tjuter man över allt som är jobbigt?? lite jobbigt tycker jag. Idag har det inte varit världens rockigaste dag elr kväll, tänker på ida, tänker att jag inte kommer klara jävla korkortet, saknar stockholm, saknar jojo, tänker på allt plugg. tänker på allt. Så jävla jobbigt. Kan man inte tycka att en sak är jobbigt i taget vaavavavaa?
Tänkte duscha nu då somsagt, sedan tänkte jag lägga mig i sängen o kolla på ice age 2, att tecknade filmer kan göra mig lite glad hihihihihihihhihi. Sedan tänker jag somna så glatt ochdrömma massa roligt o då kommer jag va en glad människa igen. sounds good haaah? Idag har jag vatt på strålande humör till allt blev kaos i huvudet o överallt. Alltså va skriver jag ens? Nu ska jag duscha då,,aa det är sant, jag ska de!!

 det är sånna här dagar jag saknar dej som mest!


2010-04-27 @ 21:48:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elly

Fina Ida!



Äntligen skriver du lite ;) är inne och kollar nästan varje dag.



Pussar!

2010-04-29 @ 11:44:27
Postat av: Anonym

varje dag , minutrarans om och om igen. saknar dej min finaaaaaaaaaaa

2010-05-01 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback