Fredag och Påsklov !

Hej älskade fredag och påsklov! va fint det här känner jag. Men jag ska försöka plugga lite på detta lov ändå. Har ju faktikst tid bara att det är så jäkla tråkigt o ta sig den. Vad har hänt sens sist då? Jag , hoas o bella åkte till v-vik o kollade bil åt amanda. Skit frän liten golf ;) haha det är humor det här med körkort tycker jag. Inte vet jag varför :P Va iaf skit trevligt. Vi åt donken och sedan körde hem så glatt.

Idag har det inte hänt allt för fasans mycket. Jag elly o gabban åkte o solade. skönt :)

Ikväll ska jag, Larsa, Janet o favvoungen mysa framför så ska det låta med chirre o godis :) myyys. Family is the best :) O nu sitter jag här inne hos dom o kollar på hur man blir av med en kille på tio dagar, så djävulsk bra movie. Dom är ute o går medans jag sitter här. haha. fyfan va lat. Cola o fruxo är jämte mig också. haha det får inte fortsätta såhär :P NÅGONGÅNG kommer det plötsligt hända :P
2010-04-02 @ 16:49:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback