En mkt bra Tisdag!

Vilken bra dag detta har varit! Vaknade upp brevid min prins. Är mkt mysigare nuförtiden när han har fått lite bättre  morgonhumör. ;) haha, det var inte o leka med ett tag. Vi har mest legat o myst. Pappa kom o hämtade mig framåt ett o då var det dags att köra lite igen. Går förjäkla bra! Som tur är. Vi körde upp mot tre timmat tror jag. Öving ger färdighet :) Åkte hem till hjärtat sen igen. O framåt kvällen åkte vi till kärv o Emil. Va as kul att se deras nya lägenhet. Ser riktigt fint ut även att det inte är klart. Vill också skaffa egen lägenhet o fixa o dona. Så himla mysit är det. Vi kärvade o så.. ;) Nu sitter vi här o gör ingenting. Är hungrig på något så det får vella bli något att äta..(Y)

åååååh imorgon ska jag klippa o FÄRGA!! så himla underbart. Vet inte hur jag ser ut i huvudet! Men fräääscht kommer det bli iaf. Kan inte bli fulare med den här utväxten iaf ;) hoho

lägger ut en mys bild på oss :) förhärligt

2010-04-06 @ 22:51:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback