BAJS

Haha, vad roliga ni är Lovisa, Kärv och Cornelia. Jag ska försöka fixa detta nu. Ni ville läsa mycket om vad jag gör, bilder på Barre, människor som inpirerar mig osv. Kul :)

Jag börjar med att svara på Cornelias frågor.

Vad har du för framtidsplaner? vad vill du jobba med och var vill du bo osv??

Kan ta den här frågan i ett eget inlägg någon dag :)

Vad säger du om att fika med mig snart? vi säger att vi ska ses men sedan blir det ju aldrig av... så jag frågar offentligt: är du sugen på en date snart? :D
Jag är sugen på en date snart! Jag väntar ivrigt på pyjamaspartyt :)


bli tjock och aldrig kunna banta eller gå flintis hela livet?

Haha, jag skulle faktikst välja flintis. Så himla jobbigt att vara tjock och inte kunde röra sig normalt eller kunna andas friskt.. Så sjukt ohälsosamt också, så det betyder att jag skulle dö tidigare. O det känns jag inte för. Jag känner mig väldigt osmidig och orörlig nu redan :P Jag tycker att det kan vara fint att vara flintis. Jag kan ju ha en liten fiv huvudbonad på mig och göra grymma sminkingar istället. Hår är jättefint tycker jag, men flintisar är också fina tycker jag :)

bo i en skruttig etta i typ Storebro eller Frödinge eller bo i en öde stuga med utedass uppe i jukkasjärvi?
Skulle bo i Vimmerbys förort ;) Jätte jobbigt och springa på utedass!

aldrig mer kunna se någon twilightfilm eller bajsa med öppen dörr, jämt, överallt?
HAHAHA, bra fråga där... Men jag bajsar inte så ofta överallt, bajsar förmesta dels hemma och då är det ju chill om dörren är öppen då liksom ;) o egentligen, vad skulle det göra om jag bajsade överallt, jämt, o med öppen dörr? Alla har ju avföring som man måste klutta ut liksom. Lustigt hur skämmit det är egentligen med BAJS!! Vilka log när ni läste ordet BAJS? Tur hörni att jag fortfarande kan se twilight!

Lukta sunkigt jämt, typ sovsvett som man luktar när man har feber och sånt ök, eller ha läckage i underlivet så du alltid måste använda trosskydd/binda?
herregud läckage i underlivet lätt!!! sunklukt är bland de värsta jag vet.



2012-01-25 @ 21:02:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cornelia

hihi, mycket roligt :) tack för svaren!!



nu längtar jag tills första frågan och inspirationsgrejen!

2012-01-26 @ 12:36:45
URL: http://poundyoursenses.blogg.se/
Postat av: Matti

Jag håller med Cornelia, inspiration!!! Massa inspiration, de är du bra på uschka :))

2012-01-26 @ 13:23:09
URL: http://matholda.blogg.se/
Postat av: maria

Och jag kan inte annat än och hålla med jag också! Få ner lite vad och hur du tänker, även om det är lättare sagt än gjort! :)

2012-01-26 @ 18:36:18
URL: http://maouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback