Barney!

När jag kom hem så var tacos framdukat. Så himla gott. Samtidigt hade john nästan kollat klart på en film som heter "red dog". Handlar om en hund vars husse dör osv. Jag satte mig precis ner när det sorgliga slutet var. Jag behövde inte se mycket för att tårarna bara skulle rinna. Jag gråter ofta till filmer, men när det handlar om djur så gråter jag varenda gång. Det får mig att tänka på min hund. Jag vet inte vad jag skulle göra utan min Barney!
Han är det bästa jag har ♥
Det fick mig även att tänka på min älskade Ida..
så saknad ♥
2011-12-27 @ 21:33:27 BARNEY Permalink


Kommentarer
Postat av: finnen

Handlade det om en man vars hund alltid brukade vänta på honom vid tågstationen när han var på jobbet och så när hussen dör på jobbet går hunden till stationen varje dag för att leta efter honom?? :'O

2011-12-28 @ 19:01:27
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej en annan :)

2011-12-28 @ 19:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback