En slags kärlek

Jag har haft en filmdag precis som alla andra dagar. Känner mig febrig och allmänt ofrisk. Har sett två filmer som jag sett förut men eftersom jag kan se samma film tio gånger så var det som att se för första gången faktikst. Jag såg "I skuggan av värmen" och "Walk the line". Fyfan rent ut sagt vad bra. Skådisarna spelar så sjukt bra i dom här filmerna! Men det är något med tjejen i skuggan av värmen som jag inte kan se riktigt när hon skriker.. Måste ligga hos mig och något som hänt i mitt liv ;) Men annars riktigt bra! Joel Kinnaman sköter sig så bra så ;) I walk the line finns det inget mindre bra att säga alltså.. Har inte ens några ord att säga om Johnny Cash och hans liv ♥. Joaquin Phoenix och Reese Witherspoon är lätt mina nya favvisar nu.
Ville bara få ut mig det här....
2012-02-19 @ 22:24:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback