vitt, svart, lila, grönt. skoj

Denzel har blivit min kisse. Jag o johna hade bäddat ner oss så mysigt o johna somnar direkt. utbränd.
O sen hörs ngt läskigt skrapande ljud från fönstret. O då är de ju självklart lille misse murre som ska in hit o sova. Blir lika rädd varje gång! Man ser ju inget först, sen kommer två stora ögon fram.
typ asaballa jätte läskigt tyyyyyyyp. Men nu har han iallafall blivit min katt. Förstår att han blir ledsen när janet o larsa har fått barn o grejer. skulle känna mig jätte utfryst om jag va en kitty cat... typ asaballa jätte ledsen tyyyp..

O ja... det fyllde vell ut lite... Jag kan inte sova medans denzel ligger o spinner? o johna ligger o gnisslar tänder då och då.. men jaa det har vell sin lilla charm de också kanske.., eller?


utfyllnad....



2010-11-11 @ 00:00:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback